»Ko gledam televizijo, je največ oglasov za hrano, ki prikazujejo, kot da imamo v slovenskih trgovinah izključno domače, slovensko, ekološko hrano, po možnosti pridelano z motiko in volovsko opremo. Ni pa prave sledljivosti, ki bi to dokazovala. Ti oglasi so zavajajoči in ne kažejo dejanskega stanja. To težavo bomo poskušali razrešiti.«
»Tovrstne zavajajoče oglase močno obsojam, saj lahko ljudje sicer v dobri veri oglasom nasedejo in resno ogrozijo svoje zdravje.«
»Za vsako zavajajočo kampanjo, ki se ustavi, se pojavi deset novih. In odzoveš se lahko šele, ko je škoda že storjena in so ljudje že videli oglase.«
»Ponudba in oglas v slovenskem jeziku še ne zagotavljata, da gre za slovenskega prodajalca.«
»Ti oglasi niso nikoli vplivali na moje politično delovanje.«
»Če hočemo, da bo slovenska hrana dejansko ostala na slovenskem trgu, bo treba bistveno več vlagati v znanje.«
»To je napaka. Želim, da bi novinarji spoštovali javne osebe in politike na funkciji. Naj pišejo dejstva in ne zavajajočih mnenj, neresnice in laži.«
»To so nedostojne in zavajajoče izjave, ki še najbolj škodijo tistim bolnikom, ki potrebujejo zdravljenje s presaditvijo organov.«
»V vsakem časopisu, ki ga odpremo, najdemo pritožbe glede distribucije hrane. Povprečen Parižan dva meseca ni videl masla in še veliko dlje ni imel dovolj za jesti nič drugega kot zelenjavo in črn kruh, ki verjetno vsebuje rž in ječmen.«
»Z oglaševanjem svojih svetovalnih programov naročnik oglasa v oglasu ni neposredno izražal svojih (verskih) prepričanj (npr. da nasprotuje pravici do splava). Iz vsebine oglasa ni bilo razvidno niti prepričanje, ki ga Zavod Živim sicer zastopa.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju